Wednesday, February 07, 2007

sit and run.



朦朧視線,新發現。

當時間要跑出去的時候,兩個極端一起發生的必要。

5 comments:

thisummerci said...

例如 K 書的需求 v.s. 對酒精的渴望!

去讀書先。*嘆一口氣

Anonymous said...

嗯..話說今天上班時
我喝了一罐Smirnoff的Vodca+lemon的5%酒精濃度的雞尾酒,不知道自己在想什麼,不喝酒的我突然地很渴望喝...

Anonymous said...

Hello~
Shannie~~~
It's me Nancy. Just drop by to ur blog (thru jessica's blog)...HAHA. I love to read ppl's blogs too~ I have my blog site too....

Welcome to my blog and leave a comment o

said...

Nice photo, nice banner, nice layout!

I miss you Sha!

thisummerci said...

/lydia 海/
好久不見妳,真開心又見到你的留言 :)
最近好嘛?新年快樂噢!
smirnoff 是我的愛支之一!

/nancy/
hello! so nice to see you here!
happy new year, girl! :D

/諾/
我才正在想妳吶!
最近忙嘛?
我放假拉拉拉拉拉
妳知道我喜歡電影與酒嘿嘿嘿 *hint hint ;P